مهندسی سینما | مقدمه ای بر ابزار ساخت مو در 3dsMax

مقدمه ای بر ابزار ساخت مو در 3dsMax

برنامه محبوب تری دی مکس اولین نرم افزاری بود که من سال 2008 شروع بکار با اون کردم . ابزارهای متنوعی در این برنامه بود که در هیچ کدوم از آموزش های سطح اینترنت بهش پرداته نمی شد و من دوست داشتم طی این چند آموزشی که برای مکس طی اون سالها ساختم بهشون اشاره کنم و اصلا محدود بودن به کارهای معماری و تک فریم که در برنامه مکس مطرح بود در ایران رو دوست نداشتم ، یکی از این مباحث مو و کرک روی بدن جانوران بود که بصورت مقدماتی در این ویدئو بهش اشاره میکنم.این آموزش مربوط به سال 2011 هست .

اطلاعات :

مدرس : سجادجهانگیری

زبان : فارسی

سطح : مقدماتی

صاحب امتیاز : Cinema Engineer

تاریخ تولید : 2011

قیمت : هدیه

آموزش معرفی ابزار ساخت مو در تری دی مکس

 


حاضرین در سایت

ما 141 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

سبد خرید شما

نمایش محتویات سبد خرید

فرم ورود

حاضرین در سایت

ما 141 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم