مهندسی سینما | مدیریت دوربین و فیلمبرداری از چندنما در 3dsMax

آموزش مدیریت دوربین و فیلمبرداری از چندنما در 3dsMax

مبحث مولتی شات و Batch Render در برنامه محبوب تری دی مکس رو در این ویدئوی آموزشی به شما آموزش میدهم.تبعا در فیلم و انیمیشن وتبلیغات جذابیت کار این هست که از نماهای مختلف و بصورت مهندسی شده صحنه ها فیلمبرداری شوند تا موضوع و هدف فیلم وانیمیشن وداستان و یا الگوی تبلیغاتی بخوبی به بیننده القاء شود ، که همین مبحث موضوع مدیریت دوربین رو برای شما تشریح میکند.پروسه رندر این شات های متنوعی که تهیه می کنیم پروسه بااهمیت بعد از فیلمبرداری از چند نما هست که باعث میشه مجبور نباشیم تک به تک نماها رو رندر کنیم بلکه یک خط کاری واحد با نماهای متنوع رو به موتور رندر معرفی میکنیم که در برنامه تری دی مکس با عنوان Batch Render قرار دارد. این آموزش مربوط به سال 2011 -2012 هست.

اطلاعات :

مدرس : سجادجهانگیری

زبان : فارسی

سطح : مقدماتی

صاحب امتیاز : Cinema Engineer

تاریخ تولید : 2011

قیمت : هدیه

آموزش مدیریت دوربین و فیلمبرداری از چند نما

 


حاضرین در سایت

ما 236 مهمان و ? عضو آنلاین داریم

سبد خرید شما

نمایش محتویات سبد خرید

فرم ورود

حاضرین در سایت

ما 236 مهمان و ? عضو آنلاین داریم