همواره ساخت فریم کلیدی یک مبحث مهم و برجسته در حوزه انیمیشن سازی و متحرکسازی بصری هست. در برنامه های سه بعدی ساز و حتی دو بعدی ساز ایجاد فریم های کلیدی میتواند توسط یک عامل بیرون صورت بگیرد مثل مجموع حرکات آماده و از پیش تعریف شده یا حتیصدا ، بله امواج و کانال های صدا وقتی بعنوان درجه در محور مختصات خوانده و تفسیر شوند میتوانند شدت حرکات و پایین بالا شدن فریم های کلیدی را تعیین کنند که البته کار دستی هست و من در این آموزش این مبحث رو در برنامه تری دی مکس به شما آموزش داده ام.
اطلاعات :
مدرس : سجادجهانگیری
زبان : فارسی
سطح : مقدماتی
صاحب امتیاز : Cinema Engineer
تاریخ تولید : 2012
قیمت : هدیه
آموزش استفاده از صدا جهت متحرکسازی در 3dsMax