مهندسی سینما | آموزش ریگ و متحرکسازی ماهی در 3dsMAX

آموزش ریگ و متحرکسازی ماهی در 3dsMAX

مبحث جذاب و گسترده ریگ یا استخوان و اسکلت سازی جانوران مبحث گسترده و تخصصی ای هست ، برخی جانداران مثل ماهی و مار یا مارمولک با حرکات های مارپیچی و چپ و راست شدن خودشون رو توی آب یا روی زمین حرکت می هند ، همین اصل رو من در این آموزش روی بدنه یک ماهی انجام دادم و آموزش اون به شما تقدیم میشه. من بعد از ایجاد اسکلت حرکت سازی رو از اسکریپت Spring Magic که زیر فایل اون رو برای دانلود قرار دادم استفاده کردم و شمار کار با این اسکریپت ساده اما بسیار کاربردی رو می بینید.حرکت های مارپیچی ماهی رو میشه در مواقع خاص ایجاد و مورد استفاده قرار داد.

اطلاعات :

مدرس : سجادجهانگیری

زبان : فارسی

سطح : متوسط

صاحب امتیاز : Cinema Engineer

تاریخ تولید : 2012

قیمت : هدیه

دانلود اسکریپت Spring Magic

ورژن : 0.8 - باحجم 17.6k کیلوبایت

نرم افزار : 3dsMax

پسورد فایل : cinemaengineer.com

آموزش ریگ و متحرکسازی ماهی در 3dsMAX

 


حاضرین در سایت

ما 60 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

سبد خرید شما

نمایش محتویات سبد خرید

فرم ورود

حاضرین در سایت

ما 60 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم