مهندسی سینما | آموزش ریگینگ کرکتر مرد عنکبوتی - بخش اول

آموزش ریگینگ کرکتر مرد عنکبوتی - بخش اول

ریگ  و کنترل حرکت کرکتر در دنیای VFX و انیمیشن و گیم جزء مباحث خیلی مهم و اساسی و پایه ای هست ، بطوریکه کل پروسه انیمیشن روی مبحث ریگ و اسکلت بندی کرکترها گردش داره.طی سالهای اخیر تکنولوژی ریگ و اسکینینگ و همچنین موشن کپچر بسیار رونق یافته و رشد کرده و من طی این آموزش کرکتر معروف مردعنکبوتی رو برای شما ریگ کردنش رو آموزش میدم.در این آموزش مبحث ایجاد Joint ها و ارتباط دادنشون با هم و همچنین شیوه درست جای گذاری اسکلت ها رو در بدنه کرکتر به شکلی که درست سرجای خودشون قرار بگیرن و همچنین نحوه ارتباطشون بهم مطابق شبکه اسکلتی بدن انسان رو به شما آموزش میدهم.این قسمت اول این آموزش هست و فرصت ساخت قسمت دومش هرموقع شد اون رو در بخش آموزش وب سایت Cinema Engineer به شما عزیزان ارائه خواهم کرد.

اطلاعات :

مدرس : سجادجهانگیری

زبان : فارسی

سطح : متوسط

صاحب امتیاز : Cinema Engineer

تاریخ تولید : 2015

قیمت : هدیه

آموزش ریگینگ کرکتر مرد عنکبوتی - بخش اول

 


حاضرین در سایت

ما 60 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

سبد خرید شما

نمایش محتویات سبد خرید

فرم ورود

حاضرین در سایت

ما 60 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم